Ofte stilte spørsmål
Hvor ofte bør jeg trene?
Så ofte du vil.
Hva betyr fargene på timeplan?
Spenst har inndelt sine gruppetimer etter fire hovedfarger.
Betyr enkel og hard kondisjons- og/eller styrketrening.
Betyr moderat kondisjons og/eller styrketrening.
Betyr kondisjonstrening med trinn og kombinasjoner.
Betyr avspenning, balanse, fleksibilitet og styrke.
Hvilken time passer for meg når jeg ønsker å bli mykere?
Du bør kontakte en veileder som kan gå gjennom timeplanen og notere ned hvilke timer som er ekstra bra for å bli mykere og mer bevegelig. Vi ser at en kombinasjon med uttøyningstimer/hvite timer kombinert med et uttøyningsprogram kan gi gode resultater.
Hvordan booker jeg gruppetimer?
Du kan booke gruppetimer ved å logge inn på nettsiden vår, eller via Spenst appen.
Jeg ønsker medlemskap for bedrift, organisasjon eller idrettslag
Så hyggelig at dere ønsker å trene sammen! Hvis du ønsker medlemskap for flere personer, ta kontakt med oss for en løsning som passer for dere. Våre personlige trenere kan også lage egne treningsopplegg for ditt lag, din bedrift eller organisasjon ut fra deres mål og ønsker.
Send mail til: oda@spenst.no.
Adgangskortet mitt fungerer plutselig ikke, hva gjør jeg?
Hvis ditt adgangskort ikke fungerer, kan det skyldes at du bruker et gammelt kort eller et kort som ikke lengre er aktivt.
Har du avdrag som har gått til inkasso, så er det mulig at ditt kort har blitt sperret pga dette.
Ta kontakt med oss for detaljer og åpning av kort, i resepsjonen eller på mail.
Står du ved døren og kommer ikke inn på senteret, kan du ringe:
Mobil: 913 59 515
Mobil: 975 45 109
Mail: oda@spenst.no
Kan jeg låne bort kortet mitt, eller ha med andre på trening?
Adgangskortet ditt er personlig, og kan i den forbindelse ikke lånes bort til andre.
Det er ikke tillatt å slippe personer inn på ditt medlemskort.Ønsker du å ha med en person på prøvetime må dette skje i betjent tid, eller etter avtale med Spenst Tønsberg.
Hvis du låner bort ditt adgangskort til andre, slipper andre inn via ditt kort eller liknende blir medlemskortet ditt sperret og gebyr utstedes.Avtalegiro
For å opprette eller endre på din avtalegiro kan du enkelt gjøre dette ved å logge inn på "Min Side"
På min side kan du opprette avtalegiro med Bank ID.
Det kan ta ca tre (3) virkedager før AvtaleGiroen blir bekreftet av NETS til Spenst Skjebergsenteret. Papirfaktura som allerede er generert må betales og kan ikke reverseres. Avtalegiroen vi da først tre i kraft fra kommende måned.
Avtalegiroen min er aktiv, men trekket går ikke igjennom?
- Årsaken kan være at du har satt for lav beløpsgrense på Avtalegiroen. Gå inn på Avtalegiroen i din nettbank og sjekk beløpsgrensen. Beløpsgrensen må være høyere enn beløpet som skal trekkes. Påse at du også hever beløpsgrensen på selve avtalen, ikke bare ene trekket som ligger til forfall. Selv etter forfall er det mulig å heve beløpsgrensen og endre forfallsdato frem i tid for at trekket likevel skal gå igjennom.
Er du usikker på hvorfor trekket ikke har gått igjennom ved aktiv Avtalegiro, ta kontakt med din bank.
Hvis du ikke mottar trekk på AvtaleGioen, betyr dette at AvtaleGioroen ikke har blitt bekreftet til Spenst Skjebergsenteret, og vi anbefaler derfor at du tar kontakt med oss hvis du har motatt faktura to måneder på rad etter å ha aktivert denne.
Jeg har opprettet avtalegiro, men får fremdeles faktura?
- Faktura var allerede generert før AvtaleGiroen ble godkjent av banken din. Du vil i så fall motta trekk til denne fra og med neste måned.
- AvtaleGiroen er ikke godkjent av banken ennå.
Fakturaen må i begge tilfeller betales.
Dersom du også neste måned mottar faktura i posten, ta kontakt med oss, og vi vil sjekke om du har benyttet riktig konto- og KID-nummer for å opprette AvtaleGiroen. Dersom du har benyttet korrekt betalingsinformasjon må din bank hjelpe deg videre.
Forfallsdato
- Vår forfallsdato er den 20. hver måned. Betaling hver 20, er for trening i den måned vi er i.
Endre ansvarlig betaler for et medlemskap
Dersom en annen person enn hva som er registrert i dag skal stå som ansvarlig betaler for et medlemskap, må personen som skal overta betalingene enten komme til oss i resepsjonens åpningstid, eller sende en skriftelig henvendelse til oss på mail med følgende opplysninger:
- Fult navn
- Fødselsdato
- Adresse
- Telefonnummer
- E-postadresse
Vær oppmerksom på at du ved å stå som ansvarlig betaler for et medlemskap forplikter deg til våre vilkår for betaling av medlemskap. Ny AvtaleGiro må også opprettes, og du vil motta informasjon om dette per e-post når vi bekrefter endringen av ansvarlig betaler.
Fakturaer/AvtaleGiro-trekk som allerede er generert vil ikke reverseres, og må betales av nåværende ansvarlige betaler.
Parkering
Vi jobber med bedre parkeringsløsning, men det tar tid da vi ligger i Sentrum av byen og Farmandstredet har strenge regler for reservering av parkeringsplasser.
Prøvetime
Så hyggelig at du ønsker å teste treningen sammen med oss!
Vi vil veldig gjerne ha deg på trening hos oss, så vi tilbyr derfor en GRATIS PRØVETIME i vår bemannet åpningstid. Kom innom oss i resepsjonen, send oss en epost. Om du ønsker å prøve en av våre gruppetimer, ring oss på telefon 46503135, så booker vi plass til deg.
Husk at du kan velge et medlemskap både med og uten bindingstid, og du har 14 dagers angrerett dersom det ikke skulle passe å starte likevel (vi skal gjøre alt vi kan for at du skal bli fornøyd!). Vi har fleksible medlemskap som du både kan oppgradere og nedgradere, så er du helt sikker på at du får et medlemskap helt tilpasset dine behov.
Kontakt gjerne oss gjerne for en samtale om prøvetime - eller et medlemskap hos oss, eller stikk innom.
Drop-in
Vil tilbyr drop-in, og dette kan kun kjøpes i resepsjonens åpningstid.
Pris for drop-in er kr 150,-
Dersom du ikke er medlem og kjøper drop-in til kr 150,- vil beløpet bli refundert dersom du velger å bli medlem innen 30 dager.Om du ønsker å benytte drop-in på en av våre gruppetimer, må du gjerne ringe oss på telefon , slik at vi kan booke plass til deg i forkant.
Tlf. 46503135
E-post: tonsberg@spenst.no